Dėmesio! Nuo birželio 3 d. nebėra pirmenybinės eilės, besikeliantiems su leidimais.

Naujienos

Atnaujinama mobilioji aplikacija Keltas.lt

Prieš kelerius metus „Smiltynės perkėla“ savo klientams, keliaujantiems be automobilių, bilietus pasiūlė įsigyti per mobiliąją aplikaciją Keltas.lt. Tai padaryta dėl keliautojų patogumo, siekiant, kad jie savo keliones galėtų planuoti iš anksto ir nereikėtų laukti eilėje. Programėlėje galima ne tik įsigyti bilietus, bet ir sužinoti maršrutus, stebėti keltų judėjimą, matyti, kiek laiko liko iki artimiausio reiso bei gauti kitą aktualią informaciją.

Įmonė, matydama, jog Keltas.lt programėlė sulaukė didelio keliautojų susidomėjimo, o taip pat siekiant dar sklandesnio aplikacijos veikimo, šiemet nusprendė ją atnaujinti. Tad jau po kurio laiko Keltas.lt sugrįš atsinaujinęs ne tik išvaizda, bet ir patogesniu naudojimu.

Klientai, įsigiję bilietus anksčiau, kviečiami susisiekti

Tačiau kol vyksta atnaujinimo darbai, mobiliojoje aplikacijoje nebegalima įsigyti bilietų. Taip pat klientai, kurie jau yra juos nusipirkę, negalės bilietais pasinaudoti. Tad įmonė, suprasdama šią situaciją, atsiprašo savo klientų dėl šių nepatogumų ir siūlo jiems šias alternatyvas:

  1. Klientai, norintys susigrąžinti sumokėtus pinigus už nepanaudotus bilietus, kviečiami kreiptis el. paštu info@keltas.lt ir su jais bus susisiekta dėl pinigų grąžinimo.
  2. Taip pat informuojame, jog jei nesikreipsite dėl pinigų grąžinimo, atnaujinus mobiliąją aplikaciją Jūsų įsigyti bilietai bus perkelti ir jais bus galima vėl naudotis. 

Tikslaus termino, kada bus atnaujinta mobilioji aplikacija, kol kas pasakyti negalime, tačiau sieksime, jog tai būtų padaryta kuo greičiau.