Dėmesio! JUNGIAME KRANTUS 75 METUS !

Naujienos

AB „SMILTYNĖS PERKĖLA“ TURĖS NAUJĄ KELEIVINĮ – KROVININĮ KELTĄ !

2020 m. gegužės 8 d. buvo pasirašyta sutartis su UAB „Vakarų Baltijos laivų statykla“ dėl naujo keleivinio-krovininio kelto statybos.

Bendrovė „Vakarų Baltijos laivų statykla“ laimėjo AB „Smiltynės perkėla“ skelbtą atvirą tarptautinį konkursą naujam keleiviniam-krovininiam keltui statyti.

Sutartis dėl naujo kelto statybos pasirašyta 2020 m. gegužės 8 dieną. Sandėris patvirtintas bendrovės „Smiltynės perkėla“ generalinio direktoriaus Mindaugo Čiako ir Vakarų Baltijos laivų statyklos direktoriaus Vitalij Frolov parašais. Įmonių vadovai džiaugėsi, kad bus pradėtos naujo kelto statybos, būsimu bendradarbiavimu ir partneryste.

M.Čiakas pažymėjo, kad bendrovės „Smiltynės perkėla“ paskirtis – užtikrinti nepertraukiamą, sklandų ir saugų susisiekimą tarp žemyninės Klaipėdos dalies ir Smiltynės. Per metus šia paslauga pasinaudoja daugiau nei 2 mln. keleivių, taip pat per Kuršių marias pergabenama 700 tūkst. transporto priemonių.

„Nuolat didėjantis klientų srautas rodo, kad bendrovės „Smiltynės perkėla“ veikla yra gyvybiškai svarbi ir reikalinga. Siekdami didinti savo techninį potencialą, gerinti teikiamų paslaugų kokybę, akcininkų ir valdybos pritarimu, vykdėme tarptautinį atvirą naujo kelto statybos konkursą. Labai malonu, kad šį laivą statys Klaipėdos įmonė, kurioje dirba daug miesto gyventojų, ir net neabejoju, kad dauguma jų naudojasi mūsų įmonės paslaugomis. Tikimės, kad naujas keltas bus modernus, pasižymės aukšto lygio technologiniais sprendimais, tarnaus ilgai ir džiugins mūsų klientus“, – tvirtino M.Čiakas.

Įmonei „Smiltynės perkėla“ bus statomas 60 metrų ilgio ir 14 metrų pločio universalus keleivinis-krovininis keltas. Laivu bus galima pervežti iki tūkstančio keleivių arba ne mažiau kaip 40 lengvųjų automobilių ir 600 keleivių, arba aštuonis krovininius automobilius, kurių kiekvieno bendroji masė siekia iki 44 tonų. Kelto korpusas bus statomas iš plieno, o antstatas – iš aliuminio, naudojamo jūrinėje pramonėje. Laivas turės keturias pakrovimo/iškrovimo rampas, jo jėgainės bus varomos dyzelinu. Projektavimo darbus atliks dar viena VLG grupės įmonė „Western Baltic Engineering“, rinkoje žinoma ir vertinama už šiuolaikiškus, inovatyvius sprendimus. Naujas keltas turi būti pastatytas ir paruoštas eksploatacijai ne vėliau kaip per metus ir du mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo datos. Planuojama, kad keltas dirbs tiek Naujosios, tiek Senosios perkėlos terminaluose.